sobota, 19 listopada 2016

Haul rynkowy !

Heeej ! 
Już sobota a to oznacza ?! Nowy post :) W tym tygodniu przygotowałam dla was haul rynkowy a dokładniej rzeczy które zakupiłam na rynku w mojej okolicy :) Rzeczy, które można tam zakupić są na prawdę w przestępnej cenie a znaleźć tam możemy co chcemy ! Spodnie, spódniczki, buty, rękawiczki, bluzy, bluzki, sweterki, sukienki, szaliki, czapki, narzutki, garnitury a nawet rzeczy nie związane z ubiorem np przyprawy, garnki czy noże. Nie zapomnijmy o bieliźnie, majtki, staniki oraz mnóstwo innych rzeczy. Oczywiście nie są to markowe rzeczy ale jakość jest na prawdę zadowalająca. 

#1 
Zacznijmy od spodni które kupuje u nich regularnie są one z firmy "goodies" mają wysoki stan są w kolorze czarnym, ja noszę rozmiar 38 i pasują idealnie :) Dodałam do tego włochaty sweterek z orsay-a oraz różowy pasek i wysokie, skórzane, czarne kozaki. 






Swetrek - orsay cena 100zł
spodnie - rynek 50zł
buty - unknown ok 300zł
pasek - unknown 

#2
 Kupiłam również kurtkę. Szukałam idealnej kurtki wszędzie i nigdzie nie mogłam znaleźć ta w prawdzie ideałem tez nie jest, ponieważ nie ma naszywek ale oprócz tego jest śliczna. Zdjęcie nie odzwierciedla koloru w realu jest taki brudny pudrowy róż z liliowym.




kurtka - rynek rozmiar L (chińska rozmiarówka ) cena 150zł


#3
 Kupiłam również chusty dwie grube i jedną cieńszą  






ceny ok. 20zł

#4 
3 grube kominy kolor granatowy , czarny i musztardowy 





komin - 5zł

#5

Sweterek z wyciętymi ramionami oversize połączyłam go z czarnymi spodniami wymienionymi wyżej oraz czarnymi botkami nie pamiętam niestety gdzie kupiłam (born2be, deezee czy czasnabuty) na pewno na którejś z tych stron, około rok temu :) 







#6 

Od lewej sukienka , sweterek i narzutka 



Narzutka jest przeszywana srebrną nitką, ma kaptur. Jest szaro różowa (pudrowy róż)




Sukienka ślicznie wygląda do grubych rajstop i wysokich kozaków . Jest w odcieniu pudrowego różu.

#7

Śliczne grube skarpetki wykładane w środku tym ciepłym futerkiem idealne na zimne noce :) 


Skarpetki - cena 10zł

#8

Różowe rękawiczki , zakupiłam je również w kolorze szarym .


rękawiczki - cena 10zł


Podobają wam się zakupy ? A wy jaką kurtkę wybrałyście na zimę ? Czekam na komentarze , do następnej soboty buziaki :* 


2 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz :) aż miło popatrzeć :p

    https://fashionableeguys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń