piątek, 2 grudnia 2016

#3

Hej! :) 

Przepraszam was ! Tydzień temu nie miałam czasu wstawić postu :( Za dużo nauki i obowiązków lecz dziś wstawię zaległy jutro teraźniejszy . 
Zdjęcia były robione już dość dawno i zapomniałam je wstawić, więc dziś czeka was kolejny post dość jesienny . 

Zestawienie w tym przypadku siwych odcieni ze srebrem. Czarne spodnie high waist czyli to czego u mnie w szafce jest najwięcej. Mam ich chyba z 12 par i wszystkie czarne, oszalałam ! :) 
Butki z deezee, które mnie troszkę zdziwiły ponieważ są całe z plastiku i niestety nie są zbyt wygodne . 
Jako dodatek do delikatnego makijażu błyszczyk z rossmana w odcieniu fioletu, który fajnie przełamuje szarość. Ogólnie polecam ten błyszczy, gdyż długo trzyma się na ustach nawet gdy coś zjemy bądź wypijemy.  

Zapraszam do oglądania i komentowania :) 
(Kochani ! Zbędne komentarze oraz anonimowe hejty  usuwam  więc się nie wysilajcie :* )









futerko i bluzka - unknown
spodnie - new yorker 
buty - deezee
okulary - diverse
błyszczyk - rossmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz