niedziela, 4 grudnia 2016

Pomysły na prezent

Cześć miśki ! :* 

Dziś przygotowałam dla was post z fajnymi stronkami na których możemy zakupić prezenty dla swoich bliskich. 

Zacznijmy od stronki na której sama zamówiłam kilka drobiazgów 


Możemy na tej stronce znaleźć mnóstwo pomysłów na prezent. Ceny nie są aż tak wygórowane jak na niektórych stronkach przed świętami a jakość jest na prawdę zadowalająca. 

Coś dla smakoszy piwa





*Kufle z własnym napisem 
*Szklanka z własnym napisem
*Piwo imienne 
*Młotek z otwieraczem do piwa
*Skrzynka dla piwosza 

ceny do około 60zł :) 

Coś dla miłośników słodkości :




*Pojemniczki szklane na ciasteczka
*Tabletki imienne 
*Czekolada imienna 

Coś dla miłośników wina i innych alkoholi : 








I wielee innych rzeczy które możecie znaleźć u nich na stronie , prezenty dla dzieci, mamy, taty, babci, dziadka, siostry, chłopaka .
Dodatkowo bardzo ładny wygląd strony zachęca do oglądania :) 


Kolejna strona która mnie urzekła, nie miałam jeszcze z nią styczności dopiero zamówiłam u nich kilka rzeczy więc jeszcze nie mogę napisać o wykonaniu, ale mają na prawdę fajne i proste pomysły np. na prezent dla chłopaka :) 



Posiadają oni liczne poduszki na zamówienie np z własnym napisem bądź zdjęciem, kubeczki, puzzle i kilka innych rzeczy. 
Nie posiadają wielkiego asortymentu lecz kilka konkretnych rzeczy, które łatwo i przyjemnie się ogląda :) 






A wy jakie stronki z fajnymi prezentami moglibyście szczerze polecić ? I co planujecie kupić najbliższym na święta ? Piszcie w komentarzach buźka :* 




2 komentarze:

  1. Świetne pomysły na prezent, może to za sprawą rozszerzonej biologi, ale strasznie spodobał mi się ten słoiczek z tabletkami na pamięć doskonałą. Pozdrawiam cieplutko <3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty na pewno oryginalne i myślę, że każdemu by się spodobały:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń